کمدی الهی

خداوند در عرش اعلاء نشسته است و دارد به همه ی ما می خندد...

کمدی الهی

خداوند در عرش اعلاء نشسته است و دارد به همه ی ما می خندد...

نترسید، نترسید، ما همه مُرده هستیم

به ساعت نگاه می‌کنم

حدود ِ سه ِ نصفه شب است

چَشم می‌بَندَم تا مَباد که چَشمانَت را از یاد بُرده باشَم

و طبق ِ عادَت، کنار ِ پنجره می‌رَوَم

سوسو ی‌ِ چند چراغ ِ مِه‌رَبان

و سایه‌ها ی‌ِ کِش‌دار ِ شَب‌گردان ِ خمیده‌

و

خاکستری‌ ی‌ِ گُستَرده بر حاشیه‌ها

و

صدا یِ هَیَجان‌انگیز‌ ِ چند سَگ

و

بانگ ِ آسمانی ی‌ِ چند خروس

از شوق به هوا می‌پَرَم

چون کودکی‌ام

و خوش‌حال،

که هنوز، مُعما یِ سبز ِ رودخانه

از دور، برایَم حَل نَشده‌ست

آری، از شوق به هَوا می‌پَرَم

و

خوب می‌دانَم

سال‌هاست که مُرده‌اَم



--ح.پ--

نظرات 16 + ارسال نظر
روسی‌نانت 25 مرداد 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

حدود ِ ساعت ِ سه ِ نصفه شب ِ گذشته

بهاران 29 مرداد 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

خیلی خوب بود. تایتل کولاک.

مسعود 29 مرداد 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

فضا سازی پستت محشره

نظر بازی 31 مرداد 1389 ساعت 02:36 ق.ظ

روسی نانت با جوکر متقاوته؟

حتمن متفاوته دیگه

جوکر 1 شهریور 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

بعله، متفاوته!

غزاله 3 شهریور 1389 ساعت 05:00 ب.ظ

واقعا کی این همه اَ اِ اُ میذاره رو همه چی غیر از ... ؟:D

بی تا! 17 شهریور 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.1bita.com

از شوق به هوا می پرم...

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی دارین[نیشخند]
خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم[گل][گل]

بی تا! 13 مهر 1389 ساعت 07:57 ق.ظ

اگه آپ کنی حالا ما ناراحت نمیشیما!

ملیکا 23 مهر 1389 ساعت 08:23 ب.ظ http://bawl.wordpress.com/

یکی اینکه واقعا غزاله راس میگه این اَ اِ اُ رو فقط تو میذاری
وچشمای من داغون میشه ، میدونی صفحه مشکی ، چشمامو کور میکنه : ی
بیتا هم راس میگه آپ کن ، البته یکی باید یه خودشم بگه که آپ کنه وبلاگشو ...!
همیشه نوشته هات قشنگه اگه نظر نمیدم چون زبونم میگیره نوشته هاتو میخونم ، چیزی برای نظر دادن به ذهنم نمیاد ، چون همشون عالی هستن ، و همیشه هم نوشته هاتو میخونم . :ی :X

رضا 30 مهر 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.mindcodex.com

وبلاگ خوشگلی داری! خوشحال میشم آپ کنی

به ما هم سر بزن :D

[ بدون نام ] 26 دی 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

اااا من نفهمیده بودم روسی نانت با جوکر متقاوته !!!!
اصلا ندیده بودم که بخوام بفهمم !!!

هانیه . ه 26 دی 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

اسمم یادم رفت من همین بالایی ام

آ... 19 اسفند 1389 ساعت 05:09 ب.ظ

فقط خواستم یه چی بنویسم که تعداد کامنتا از سیزده در بیاد نحسیش نگیرتمون :دی

پن کیک 7 مرداد 1390 ساعت 12:15 ق.ظ http://pancake.blogfa.com

من افتخار می کنم.
به خودم، به خودمان و به خیلی ها:
جنازه هایی که راه می رویم.

غزال 14 آذر 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

وضعیت خوبی ندارم
مرا ببخش!
دستم از اشیا رد میشود
رد میشود از تلفن...
فراموشت نکرده ام
فقط کمی.....
کمی مرده ام.
(رسول یونان)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد